Skip to main content

Ціна за дію (CPA)

TL; DR

Cost Per Action — одна з моделей цифрової реклами, яка останнім часом набуває все більшої популярності. CPA означає, що рекламодавець платить видавцеві не за кількістю кліків, переглядів чи періоду часу, а за кількістю конверсій, згенерованих оголошенням. Це найкраща модель, оскільки вона заснована на результатах, а не на здогадах.

Про ціну за дію

Ціна за дію також відома як ціна за придбання або ціна за замовлення. Це модель ціноутворення, заснована на результатах, і вона передбачає, що рекламодавцю буде стягуватися фіксована ставка або відсоток від продажу за кожен раз, коли відвідувач оголошення перетворюється на конверсію. Отже, в основному рекламодавець платить видавцеві лише тоді, коли він отримує підписку на інформаційний бюлетень, покупку, реєстрацію або будь-який інший конкретний результат від оголошення.

Які переваги ціни за дію?

Перевагою моделі CPA є низький ризик і хороша рентабельність інвестицій (ROI), оскільки видавцю оголошення платять лише після того, як оголошення згенерує конверсії. Якщо платформа, на якій розміщується оголошення, допускає такий тип ціноутворення, маркетологи завжди віддадуть перевагу цьому типу кампанії, незважаючи на CPC, CPL або інші форми оплати.

Як розраховується ціна за дію?

Формула CPA цілком зрозуміла:

Ціна за дію = загальні витрати бюджету/загальна кількість віднесених конверсій

Наприклад, якщо ви інвестуєте 100 доларів США в рекламу і отримуєте, припустимо, 20 нових клієнтів, ваша CPA буде 100/20=5. Це означає, що ви заплатили 5 доларів США за кожного нового клієнта, якого вам принесло оголошення. Цей тип рекламної моделі найкраще підходить, коли ви, як маркетолог, уже знаєте, скільки коштує певна конверсія.