Skip to main content

Ціна за тисячу (CPM)

TL; DR

Модель ціноутворення Cost Per Mille також називається ціною за тисячу (CPT) і стягує з рекламодавців фіксовану ціну за кожні 1000 переглядів/показів, незалежно від того, натиснули оголошення чи ні. Це дуже поширений метод реклами, особливо коли метою кампанії є підвищення обізнаності та коли рейтинг кліків (CTR) не є релевантним.

Про CPM

Вартість за тисячу рекламних показів або ціна за тисячу рекламних показів є однією з основних моделей ціноутворення оголошень. Хоча це дуже часто використовується, CPM не обов’язково вказує на ефективність реклами/кампанії. Тому, коли рекламодавці прагнуть збільшити кількість конверсій, як-от продажі чи реєстрації, вони часто воліють вибирати інші моделі ціноутворення, такі як ціна за клік (CPC) або ціна за дію (CPA) для планування своїх бюджетів.

Коли використовується вартість за міль?

CPM рекомендується використовувати, коли метою реклами є підвищення поінформованості про бренд і для оголошень, у яких покази є більш цінними, ніж кліки загалом (наприклад, політичні кампанії).

Однак це найпопулярніша модель ціноутворення для відеореклами. Youtube відомий тим, що використовує цей тип рекламної моделі, стягуючи фіксовану ставку за 1000 переглядів відео, причому ціна залежить від позиції, в якій розміщена реклама на екрані користувача. Він також дуже поширений у медіа-мережах (телебачення, радіо, газети, журнали тощо).

Як розраховується вартість проміле?

Формула CPM виглядає так:

Ціна за тисячу = вартість об'яви ($) /кількість генерованих показів x 1000

Наприклад, якщо ви інвестуєте 1200 доларів США в рекламу, а загальна орієнтовна аудиторія становить 150 000 людей, тоді ви матимете вартість за милю 1200 доларів США/200 000x1000 = 0,006x1000 = 6 доларів США. Це означає, що ви заплатите 6 доларів за 1000 показів.